I Made SQUID GAME At Home

Today I’ll show you how I made SQUID GAME at home. It was really fun to build but also to play.

❤️ I would be really grateful if you share this video… Thank you for your support! ❤️

188 Comments

  1. क्या नाम है गेम का क्या

  2. Can you please do a Viking boat out of matches? It would be so perfect considering some Vikings were cremated in their boats!

  3. انا اول مره بشوفك على شان هيك انا رحبتني شو اسمك انا اسمي كنان

  4. ไงฟสาห่กาผนป่นห่ผาผาผาาผาผาผาผาผาผาผาผาผาผาลฟฃฟงผงงงงฃงฟงผสผสทผ

  5. The 3D printed is my fav parttt !! Looks soo soothing and satisfying at the same time ! Your video never disappoints me !!

  6. Ola. Son. Un. Yutuber. Son. Oiver. Colaboramos

  7. Ola. Son. Un. Yutuber. Son. Oiver. Colaboramos

  8. I'm Going to make that same thing but with superheroes

  9. 사랑해요👩‍❤️‍💋‍👨👩‍❤️‍💋‍👩😘🥰😍

  10. 黑色小安雨 遊戲頻道 兄弟饅頭 只會發廢片 says:

    我現在才知道原來3D列印長這樣

  11. Can you 3D print black panther helmet for Chadwick boseman plz

  12. Це супер ігра 🙂🙂👍шкода що я не зможу її зробити 😭😭😭

  13. Oh my God…Iam totally in a shock…..u completely recreated that set in the series…I can see the perfection…oh wowwww

  14. Oleh orang yang tidak akan menjadi lebih dari itu mah sama warna apa sih kamu itu kayak orang pacaran aja sama yang namanya juga manusia adalah teman kamu juga ya allah amin ya amin semoga bisa di ajak aja th tiap hari minggu depan rumah gua mau tau banget atau tidak bisa bicara iya sama siapa aja sih yang enggak sih yang kamu inginkan tercapai tapi masih ada yang baru nih gue di rumah gue juga bisa ikutan ah biasa di radio elu rasa rak rata remaja bermain dengan orang lain adalah pribadi kita kan ada apa dengan gue mau nanya nih anak satu ini memang tak pernah ada kata nya juga ya allah semoga sukses ya th itu th cm mau di ajak teman kamu aja yang bikin emosi pagi aja sih gue sindir mau d atur jadwal klik

  15. That was werid🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  16. Andreia Jesus da Conceição da Silva says:

    LlfjfjfjfgESUS DASIL

  17. Hello loved your video, want to know how you made the figures & what material you used, Thanks

  18. у меня токаяжи маска есть

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *